dinsdag 15 november 2011

ICSketches #140

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij ICSketches. Ik ben een beetje laat vandaag, maar dat komt omdat ik nog een beetje ziek ben. Gisteren heb ik alles eruit gegooid wat erin zat en kwam. Echt niks kon binnenblijven.. Bah! Maar na een rustdag vandaag en een beschuitje met thee, gaat het weer redelijk met me.
Straks weer vroeg naar bed..

Maar zoals gezegd: er is weer een nieuwe sketch uitdaging bij ICSketches:
En alle DT leden mochten een digi uitzoeken van de sponsor, ik kon deze echt niet aan me voorbij gaan, want dit is zo mij! hahaha!


Je kan tot volgende week dinsdag meedoen om 7 digi's te winnen van Bugaboo Stamps!!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Ik hoorde van morgen in de winkel dat je ziek bent, erg vervelend!
    Je hebt een leuke kaart maakt!
    Beterschap nog even.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love that image and her coloring. Fabulous card Alie. Thank you for everything.

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie