woensdag 23 november 2011

High Hopes snowflakes

Ik heb deze kaart gemaakt voor de High Hopes challenge van deze 2 weken.
Het thema is dit keer: sneeuwvlokken.

Nadat ik eindelijk mijn heattool weer had gevonden (het lag uiteraard op de meest onlogische plek in het huis), ben ik weer eens aan de slag gegaan met embossingpoeder. Het is zóóóóóóóóó simpel en zo'n gaaf effect geeft het. Voor de rest heb je dan weinig nodig voor een leuke kaart.


Recept:
Cardstock: kraft [Bazzill], red [Bazzill], white dots [Bazzill]
DP: none
Stamp: ice hocky skates [High Hopes], sentiment [Eline's Winterhuis]
Colouring: [Copics]
Tool: heattool
Other: embossing pouder clear, twine

Ik wil graag meedoen met deze challenges:
High Hopes: snowflakes
CES Challenges: snowflakes

Groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Perfectly C&S love it!

    Thank you for sharing with us at CES Challenge this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the simplicity. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic CAS card. Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card! Thanks for playing along with us this week at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really cute CAS card. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Alie, this is super. I love the clean design. Very nice indeedy. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I still think this card is gorgeous, hope you get your pooter sorted soon. Have a super Christmas and New Year. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie