woensdag 19 oktober 2011

Werkplek woensdag

Ik zie het al veel voorbij komen: werkplekken van andere mede-creatievelingen.. En dat zijn goede foto's om zeg maar, opruim-inspiratie op te doen ;) Altijd handig om te zien hoe een ander dezelfde dingen toch weer anders opruimt op zijn of haar hobbyplek.

Afgelopen maand ben ik (alweer) verhuisd van hobbyplek in het huis. Ik had eerst een afgeschermd gedeelte van de zolder, naast ons bed, maar aangezien het steeds kouder word en we geen verwarming hebben op zolder...
Dus het kleine kamertje, waar eerst ons rommelhok was, is nu weer omgetoverd tot hobby werkplek. Zo zit ik op dezelfde verdieping als de kamers van de kinderen en als zij aan het spelen zijn op hun kamer, kan ik lekker fröbelen is het plan ;)

Aangezien het dus net helemaal opnieuw is ingericht is het op mijn werkplek HEERLIJK netjes..

Mijn (dubbele) werkplek..
 
Mijn lintenrekjes (nog niet compleet, maar had geen hangertjes meer)
 
Houten rekjes voor mijn cardstock, gemaakt door Dirk


Mijn High Hopes stempels en clear stamps

Mijn Copics, Derwents en bloemen
 Ik zal vast nog wel even blijven schuiven tot ik het helemaal naar mijn zin heb, maar voorlopig ben ik hier heel tevreden mee!

Fijne woensdag en tot gauw!

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Hi Alie, gosh this is a wonderful working space, wish mine was this organised & tidy!! x

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie