maandag 17 oktober 2011

Scrap layout

Het is alweer een tijd geleden dat ik een scrap layout heb gemaakt. En dat terwijl ik alweer stapels foto's heb, van de vakantie, eerste zwemles, kermis, verjaardagen etc, etc..
Dat klinkt vast bekend in de oren, daarom ga ik proberen om elke week maar weer eens ouderwets te scrappen.

Een tijdje geleden, op één van mijn vrije zaterdagen, zijn we naar een boerderij geweest. Mijn man en ik zijn allebei opgegroeid op een boerderij, dus wij weten wel waar groente en fruit vandaan komt, maar ook al vertel je je kinderen dat aardappelen uit de grond komen, het is geweldig om dit in het echt aan ze te kunnen laten zien!!! Mijn vader was ook mee (Pake), hij heeft jaren in de aardappelen gewerkt en wij hadden thuis op de boerderij ook onze eigen (enorme) groentetuin, waar een hele wintervoorraad aardappelen en groente vanaf kwam. Voor ons bijna een jeugdtrauma, aardappelen rooien, worteltjes trekken en schrabben, boontjes plukken, ik herinner me het nog als de dag van gisteren :) Wat was het toch een mooie tijd.

Wil je dit ook een keertje met (of zonder) je kids doen, kijk dan even op http://www.etenpermeter.nl/

Maar nu, om een lang verhaal kort te maken: ik heb natuurlijk foto's genomen en dit is het resultaat:

Recept:
DP: [My minds Eye]So Sohie "Living proof", Abbey Road "Lucky Me"
Die cuts: Graceful "Open your heart"Notebook Page,
Lime Twist "Out of the Blue"Family Sheet
Other: Quickutz Die cut letters,


Ik wil graag meedoen met deze challenge:
My minds eye: blog challenge 28

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie