vrijdag 21 oktober 2011

Leftovers..

Ik heb nog een heel stuk over van het spinnetjes papier en wat te doen met restjes?
Nou gewoon nog een kaartje maken! En voor de verandering eentje zonder afbeelding..
Dit keer aan de hand van de sketch van My Minds Eye (#28 card challenge).

Recept:
Cardstock: creme [Papicolor]
DP: Blackbird [My Minds Eye]
Other: zwart lint, creme lint, groene knoopjes, [DMC] kl.nr. 310, [Dymo] zwarte tekst

Ik wil graag meedoen met deze challenges:
Stampin'for the weekend: Spooky
Papertake Weekly: Spooooooky Hues ;)
Een heel fijn weekend en tot gauw!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, wt leuk zeg en wat een leuk papier! Ik houd niet van spinnen maar ik vind deze wel heel schattig!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous Alie! I love the CAS look and the sentiment. Thank you for joining us at Papertake Weekly :)

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie