dinsdag 11 oktober 2011

ICSketches #135

Vandaag weer een nieuwe challenge bij ICSketches!! Wat vliegt de week toch weer voorbij he..
De kaart van vandaag heb ik gemaakt met een stempel van Lilley of the Valley, wat een schatjes zijn dat! Ik heb er nog een paar die ik nodig moet inkleuren, haha, weet iemand waar ik een doosje tijd kan kopen????

De kaart is aan de hand van de sketch van deze week, ik heb hem in spiegelbeeld gedaan ;)

En als sponsor hebben we Fresh Brewed Design, de prijs die zij ter beschikking stellen is:

3 free digi's

Het is een lekkere sketch om mee te werken, dus ik zou zeggen doe gezellig mee!

Recept:
Cardstock: kraft
DP: MME en Echo Park
Stamp: LOTV, High Hopes sentiment
Colouring: Derwents
Overig: lint en parels

Ik wil graag meedoen met deze challenges:
Alles met Derwents: herfstkleuren
Pollycraft: Boys, boys, boys
The Kraft Journal: to die cut for challenge (labels)

Groetjes,

10 opmerkingen:

  1. schitterende kaart!!!
    wauw wat een prachtige afbeelding.
    en dat doosje met tijd.....tja daar ben ik ook al naar op zoek.....hihi
    succes
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely adorable! Thanks so much for playing along with us at The Kraft Journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AWESOME! Love the image, coloring and tickets!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card and that image is so cute. Thanks for joining us in the Pollycraft challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit stoere kaartje, supers dat je meedoet met onze derwent challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is just adorable! Nothing cuter that a boy and man's best friend. :-) Thanks so much for joining us this week at The Kraft Journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stoere kaart in die kleuren, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awwwww such a great male card, I love this stamp and your tickets are fab!
    Thanks for playing along in our Boys, Boys, Boys challenge this week over at Pollycraft :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooie kaart hoor Alie! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie