vrijdag 7 oktober 2011

Flowers all over the place!

Hallo allemaal,

Zo nu en dan heb ik de behoefte om mij eens uit te leven met lekker veel bloemetjes op een kaart ;)
Dát, met het juiste papier.. nou dat is gegarandeerd een succes al zeg ik het zelf, haha!!
De tekststempel komt uit een serie van PaperMoments, deze heb ik uitgezocht van mijn gewonnen cadeaubon bij Cupcake Crafts Challenges!! Whoohoo!!! En met deze kaart heb ik ook weer een leuke prijs gewonnen, nl. weer een cadeaubon. Dit keer van Stamp and Create!! Mijn weekend kan niet meer stuk!!

Recept:
Cardstock: creme [Papicolor]
DP: [Eline's Winterhuis]
Stempel: [Magnolia]
Colouring: cat's eyes [Colorbox]
Tools: waterpenseel
Overig: doily [Nellie Snellen], kant en twine [Hobbykamer], roosjes [Wild Orchid Crafts],
parels [Joy! Crafts]

Ik wil graag meedoen met deze challenges:
Just Magnolia: anything goes
CES Challenges: girly
JustYolie: Link up for Pink-party

Een heel fijn weekend allemaal!!

Groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Hi sweetie this is gorgeous, thank you for joining us at JM/HS this week hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou Alie, dat gaat goed zo haha!! Leuk toch als je wat wint met je creaties! Deze is dan ook wel heel schitterend geworden. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is gorgeous!!
    Please stop by and join Link Up for Pink...we have over $3K worth of giveaways (153 prizes)!
    Yolie
    www.JustYolie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuke kaart Alie! Ik wil je ook bedanken voor het superleuke candy pakketje dat ik deze week in de brievenbus vond! Momenteel is mijn leven wat chaotisch, maar ik hoop er toch snel mee aan de slag te gaan! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a pretty car Alie! love everything about it!
    Thanks for linking it up with us over at LUFP! ~Gaby
    www.gabycreates.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH wow your card is soooo pretty....
    Such a pretty card.. I love it...
    Thank you so much for linking up with us for Link Up for Pink....
    Celeste
    www.touchedbyabutterfly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's Yolie again! I'm so thrilled to see you join us at Link Up for Pink!
    Still time to enter another fabulous PINK creation! :)
    Yolie
    www.JustYolie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just a real cutie of a card. Love the flowers too.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just wanted to let you know you are one of our winners for LUFP. Check my blog in about an hour to see what you have won.
    Celeste
    www.touchedbyabutterfly.com

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie