maandag 19 september 2011

Nurse Tilda

Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb voor een vriendin, zij is vorige week geopereerd aan haar pols en kan dus niet zoveel doen op het moment.. Kan me niet voorstellen hoe dat is, maar knap lastig volgens mij!!

Recept:
Cardstock: Papicolor wit, Bazzill Hazel,
DP: My minds Eye, alphabet soup
Stamp: Magnolia
Colouring: Copics
Overig: lint Hobbykamer, metalen hoekjes Wild Orchid Crafts

Ik wil graag meedoen met deze challenges:
Totally Papercrafts: #84 clean and simple
Aud Sentiments Challenge: #37 get well card (sentiment inside)
Simon Says Stamps: Song or movie (Pearl Harbor, where the pilots get there medical check..)
ICopic: unloved colours (the pastel colours BG000 and BG00)
Dutch Dare Card Challenges: monochomatic

*****
Dan de uitslag van mijn mini candy:

True Random Number Generator
Min: 1
Max: 6
Result: 4

Powered by RANDOM.ORG
En dat is: Annelies!
Gefeliciteerd Annelies, wil je je adres naar me mailen, dan komt het er zsm aan!
*****


Groetjes,

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart zeg, echt mooi geworden! En annelies proficiat met het winnen van je prijs en jij bedankt voor de verloting er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, Annelies met je prijs!! veel stempelplezier.
    mooi kaart gemaakt, Alie.
    succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an adorable Get Well card. I love that image and your coloring is gorgeous. Thanks for joining us at Aud Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cheerful card - this is sure to make the receiver of this card feel better. I love the image - makes me smile. Thanks for sharing your creativity with us at Aud Sentiments and our "Get Well" challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, I am going to have to buy this stamp.. love it!!
    thanks for playing in the Aud SEntiments Get well challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Alie, I love the colours you've used and little Tilda looks adorable.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our be inspired by a song / film title challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great card. It would make anyone feel better. Thanks for joining us in our Get Well Challenge at Aud Sentiments
    Hugs,
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje! Hele mooie kleuren.

    p.s. Heb je mijn mail toch wel ontvangen? Lijk wat mail problemen te hebben nl.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is simply adorable!! Thanks so much for joining our challenge at icopic this week =)
    Hugs~
    Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Alie, wat een leuk nieuws! Ik stuur je direct een mailtje! Heel erg bedankt! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie