dinsdag 27 september 2011

ICSketches #133

Het is weer dinsdag en tijd voor een nieuwe challenge bij ICSketches!
Deze week hebben we de volgende sketch voor jullie:

En onze sponsor deze week is: Sparkle Creations Rubber Stamps
De winnaar van deze week krijgt deze twee geweldig leuke stempels!!!


Hier is mijn uitwerking voor deze week, de kaart is gemaakt voor de Hobbykamer, dus daar is ie in het echt te bewonderen!! ;)


Recept:
Cardstock: wit [Papicolor]
DP: nieuwe kerstlijn van [Memory Keepers]
Stamp: Nellie Snellen
Colouring: potloden [Derwent]
Overig: rocailles zilver en rood, flower soft wit, blaadjes [Artemio], rijgdraad rood, rozetten


Groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart. Als ik in de winkel kom zal ik je kaart in het echt bewonderen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Alie, als ik in de winkel kom zal in hem in het echt bewonderen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie