dinsdag 20 september 2011

ICSketches #132

Hallo allemaal!

Vandaag alweer een nieuwe challege bij ICSketches.
We willen graag een kaart zien aan de hand van deze sketch:

En deze week hebben we maar liefst 2 prijzen om weg te geven:
We worden gesponsord door Bunny Zoe's Crafts, een waardebon van 10 pond!


en 2Cute Rubber Stamps

Deze prijs is 2 digistamps of 1 rubberen stempel naar keuze!!

Waar wij ook tevens digistamps van kregen om mee te werken en dit heb ik er mee gemaakt:
Het kaartje kan eruit!! :)

We zien graag jullie creaties tegemoet.

Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. hallo Alie,
    ik heb je getagd...je hoeft er niet aan mee te doen maar kijk gerust op mijn blog.
    succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alie,
    Met een beetje lood in mijn schoenen moet ik bekennen, dat ik je nog niet eerder heb bedankt voor de grappige stempels, sorry! Ik vind ze wel schattig, maar gezien ik niet kan kleuren...heb ik ze aan Dora gegeven. Hopelijk ben je het met mij eens.

    Eindelijk ook volger geworden, werd tijd!
    Ik vind je kaartje hierboven heel leuk. Gezellige kleurtjes en de vorm is er een, die ik ga onthouden (-:
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiya Alie. I really like this project. Fab use of the sketch and sweet little bookmark. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie kaart met de schets gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie