vrijdag 23 september 2011

High Hopes challenge: Home for the holidays

Ik vind dit één van de mooiste stempels van High Hopes.
Het is zo'n schatje! Ik moet er alleen nog even over nadenken of dit mijn kerstkaart voor dit jaar gaat worden. Het is wel veel kleuren he ;)

Recept:
Cardstock: wit [Bazzill], rood en groen [Papicolor]
DP: Off the record [Basic Grey]
Stamp:[High Hopes]
Overig: lint [Intratuin]

Ik wil graag meedoen aan deze challenges:
High Hopes: home for the holidays
Stampin' for the weekend: what a cutie!
Papertake Weekly: creature comfort (well a camel sure fits that discription, hihi)

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. hij is inderdaad wel heel leuk
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar wel schitterend!!
    inderdaad prachtige stempel.
    die dromedaris is koddig. hihi
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel kleuren? Nou daar is toch niks mis mee, vind hem superleuk, dus zou hem lekker voor kerst gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alie,

    Hij is inderdaad errug leuk!
    Maar wel veel kleuren, ik weet niet of je er veel moet?

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super cute card!! thanks for joining us over at stampin for the weekend xx karen

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie