zondag 18 september 2011

Happy news!! Candy winner and a new candy!!

**Deze post blijft bovenaan staan tot 18 september**
** This post will stay on top till Sept 18th**

Hallo allemaal,

Nog even weer geen kaart van mij, ik ben druk bezig met borduren op het moment.. :)
Maar wel heel goed nieuws: ik ben gevraagd als DT member voor ICSketches!!


Ik vind het werken met sketches heel erg fijn, je hebt alvast een houvast. Ik ga gelijk beginnen, maar omdat de sketch van deze week al loopt, heb ik nog even de tijd om er weer in te komen, haha.

En nu dan de langverwachte uitslag van mijn verjaardagscandy (via random.org):

True Random Number Generator
Min: 1
Max: 8
Result: 4
Powered by RANDOM.ORG

En dat is: Kim van Kimmie's kaartjes. Gefeliciteerd Kim! Zou je voor volgende week woensdag contact met me willen opnemen (mail staat in de sidebar)?
 
*****
En om het goede nieuws te vieren, gelijk maar weer een nieuwe candy ;)
Wat kan je winnen?
 
3 High Hopes stempels met bijpassende embellishments
 
 


 
Wat moet je doen?
 
1. volger worden (of zijn)
2. een reactie achterlaten op dit bericht
3. mijn candy promoten op je eigen blog (indien je geen blog hebt, vervalt dit punt)
 
**to celebrate the big news of becoming a DT member for ICSketches, I'm having a little giveaway**
 
What to do?
 
1. become a follower (or just be one)
2. leave me some love
3. promote my candy on your own blog (if you have one)
 
Op zondag 18 september zal ik de winnaar bekend maken.
 
Een hele fijne (zonnige) dag allemaal!
 
Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Hey Alie!

    gefeliciteerd met je oproep van je DT.
    Geweldig dat je gevraagd bent.
    je maakt leuke kaarten, Hoor?
    en weer een candy? wauw...ik doe graag weer mee!
    die high hopes zijn zo leuk!!
    succes met het maken van je kaart. ben benieuwd..
    gefeliciteerd, Kim met het winnen van je prijs!!
    en Alie...Dank je wel!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk dat ik gewonnen heb! Dank je wel! Zal je gelijk even mailen.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je DT-plekje! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt om zo'n leuke candy te verloten! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alie, Proficiat met je DT!!! Oooh... ik waag mijn kans voor je leuke candy!!!

    Lieve groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, a massive congratulations on your new, well deserved DT spot. :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat spannend ik doe graag mee hoor, heb het op min blog gezet! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie