zaterdag 10 september 2011

Cute with buttons

Eindelijk tijd gevonden om een kaart te maken met het nieuwe papier van Eline's Winterhuis..
De layout van deze kaart heb ik overgenomen van Nicole Verkooijen, ik vond hem zo mooi dat ik het ook wilde proberen..

Recept:
Cardstock: wit (Papicolor), Concerto en Coconut Cream (ColorCore)
DP: Eline's Winterhuis
Afbeelding: Little Dawn (Nellie Snellen)
Kleur: Derwents
Tools: randjesmal (Nellie Snellen)
Overig: lint, touw, roosjes, witte bloemetjes, knoopjes, besjes, label

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges:
Totally Papercrafts: cute with buttons
Colour Create Challenge: pink-brown-cream-white
Creative Card Crew: anything goes
Papertake Weekly: anything goes

Een heel erg fijn weekend allemaal!

Groetjes!

6 opmerkingen:

  1. wat een lieverdje ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really pretty, the soft muted colours look fab. HAve a great weekend. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt ook een mooie kaart gemaakt al is de lay-out van iemand, kan mij wel voorstellen dat je dat hebt gebruikt. je hebt schitterend papier hiervoor gebruikt. en het is toch je eigen invulling geworden.
    leuk afdrukje.
    heel mooi gedaan!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alie, wat een schattig lief kaartje heb je gemaakt. Heel leuk stempeltje en mooie zachte kleurtjes. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your design papers and your image is so cute. Thanks for joining the Creative Card Crew anything goes challenge!

    Shanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah love your card, great image and fab papers, thanks for joining us at colour create, hugs liz xx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie