maandag 22 augustus 2011

Totally Papercrafts #80

Ik heb een nieuwe challengeblog ontdekt: Totally Papercrafts
Deze week is de challenge: kerst in augustus, en laat ik nou net toevallig 2 superleuke kerststempel hebben gekregen van mijn baas.. Bedankt Cocky!

Ik heb deze kaart ervan gemaakt:


Recept:
Cardstock: wit van Papicolor
Dessinpaper: Basic Grey "nordic holiday"
Stamp: Nellie Snellen
Other: roosjes van Prima Marketing, stickles, takje uit de tuin :)
Colouring: Copics
Tools: Cuttlebug en Xcut mal (nog op voorraad bij de Hobbykamer)

Tijd voor mijn soap: Off the map op Net5.. Toedeloe!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Oh Alie, this is sooo wonderful. I love it. Very elegant. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a super cute card. Love it!
    Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
    Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh superb. Love the colours.

    Thanks for joining us this week at TPC and good luck in the draw. I hope we see you again soon.

    Mel X

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie