zondag 21 augustus 2011

Long time no see :)

Het is alweer bijna 3 weken geleden dat ik mijn laatste bericht heb gepost. Zo gaat dat in de vakantietijd zullen we maar zeggen.. Druk met het bezighouden van mijn kinderen. Wat duren de laatste weken dan lang voor ze.. Thijs heeft zo'n zin om naar groep 3 te gaan!! Gelukkig maar.

Maar vakantietijd betekent ook knutseltijd, al kom ik aan kaartjes maken niet echt toe, maar gezellig knutselen met de kids dat doen we bijna elke dag!
Thijs heeft vandaag een kaartje gemaakt voor zijn vriendje Dylan en deze is vandaag trots op de bus gegaan.
Toen ik zei dat er een kinderwedstrijd was, moest ik vooral zijn kaart eraan mee laten doen, dus bij deze wil ik Thijs zijn kaart indienen bij Simon Says Challenges (Children's Challenge):



Zelf heb ik vandaag een kaartje gemaakt voor de High Hopes Challenge: Anything goes:



Ik heb de smaak ook weer te pakken met het borduren, ben een leuk item aan het borduren voor een scrappagina voor Maayke. Het heeft met de kapper te maken..

Fijne zondag nog verder allemaal!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Fabulous card Thijs :-) I love all the colours and design, wonderful :-)

    Gorgeous card too Alie :-) Very cute image and the papers, lace and rosette are lovely :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Children's Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoii

    Dylan vond de kaart heel mooi, hij vind dat Thijs de wedstrijd moet winnen!!
    Ook bedankt voor mijn post.. :-))

    liefs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie