dinsdag 2 augustus 2011

Happy birthday to.... ME!!!!


Vandaag is mijn verjaardag!!! Hiep, hiep, hoera!!
Zaterdag en zondag hebben we het al een beetje gevierd en vandaag komt de familie.
Ik ben al ontzettend verwend, ik heb eindelijk mijn Cuttlebug!!
En nog een bon voor een pandora, een heuse tuinkabouter gekregen van mijn grote kleine vriend Dylan. Bedankt Dylan, echt een supercadeau!!!!!

En ik wil het ook met jullie vieren, vandaar een verjaardagscandy:


 
Wat moet je doen om kans te maken:

1. wordt volger van mij
2. laat een berichtje achter op deze post

Lekker simpel toch? Over 3 weken zal ik de winnaar bekend maken (dit voor degenen die nu op vakantie zijn om ook kans te maken..)

It's my birthday today! Hooray!!
I've been spoiled already: got my Cuttlebug finally, hihi..

I would like to celebrate it with you guys, so I've decided to throw in a candy.

What do you need to do to win this candy:
1. be (or become) a follower
2. leave me some love (on this post)

That's it! It's so easy!! In 3 weeks I'll announce the winner...

Groetjes van

8 opmerkingen:

  1. hoi Alie,
    ik wens je een hele fijne verjaardag toe !!! de zon is hier al van de partij, dus kan het al niet meer stuk ! prachtige taart !
    groetjes
    en eh.. oh ja, ik ding graag mee naar je candy
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Birthday Alie! xx
    lucky you, getting a cuttlebug too.
    Hope you have a fantastic birthday, and thanks for the chance to win some candy too.
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy birthday Ali i hope you have an amazing time huni and your candy is gorgeous thankyou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt gisteren.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey Alie,

    GEFELICITEERD!! wat een leuke taart.
    heel veel plezier met je cuttlebug. die zal je vast vaak gaan gebruiken.
    je hebt leuke kadoos gekregen. en nu geef je er één weg. super!
    ik zou graag aan jouw leuke candy mee willen doen.
    fijne dag verder!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Superfijn dat je de cuttlebug hebt gekregen.......heel veel knutselplezier!
    Je candy is erg leuk en ik wil wel een kansje wagen.
    Alvast een fijn weekend.

    Groetes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoiii

    De taart is mooi geworden en was ook erg lekker! Je bent ook van alle markten thuis.
    En natuurlijk wil ik ook graag aan je candy meedoen.

    Groetjes NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Happy Birthday Hun. (So sorry for my lack of visits, things have been a little difficult.) Hope you had a fab day. :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie