zondag 26 juni 2011

Sweet Elin - Star

Vandaag een paar kaartjes met de nieuwste stempels van Nellie Snellen. Ik kon ze uiteraard niet laten liggen deze schatjes!
De kaarten heb ik gemaakt voor de Hobbykamer en zijn daar in het 'eggie' te zien! Dit is de eerste:



Recept:
Papier: Little Yellow Bicycle
Cardstock: ColorCore
Stempel: Nellie Snellen (Sweet Elin "Star")
Sentiment: Marianne Design ( Lieve Groetjes)
Inkleuren met: Derwent potloden
Tools: pons Martha Stewart (Cherry Blossom), knoopjes mal van Joy!
Overig: Stickles diamond, lint + strik Hobbykamer, vilt roze


Ik wil graag meedoen met deze challenges:
A spoon full of sugar: ribbon/bows
Bunny Zoe's Crafts: fairy's
Stamp and Create: summer
Stampin' for the weekend: favorite things (stickles, bright colours, ribbons, border punches!!!)
Sweet Stampin Challenge blog: something old (dessinpapers), something new (Sweet Elin stamp)


Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. och wat een lieve kleurtjes heb je bebruikt
    heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die stempeltjes zijn erg leuk, heel lief,
    had ik ook even in mijn handen gehad...maar ja keuze moet je maken, ging voor de rebels die zijn ook zo leuk,
    maar je heb een prachtige kaartje gemaakt, lieve kleurtjes.
    fijne avond verder
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It shows you have used your favourite things. Thank you so much for sharing at Stampin for the weekend and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Alie! Great to have you playing along at Sweet Stampin' this week. I love your card - such a cute image and a fabulous layout! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So adorable sweetie..!

    Thank you for joining us at Sweet Stampin...and good luck..!

    hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie