maandag 27 juni 2011

Marianne Design (-er for a day!)

Ik kijk regelmatig op de site van Marianne Design om te zien wat voor nieuws er allemaal in aantocht is. Sinds kort heeft ze een nieuwe site, die er heel erg mooi en overzichtelijk uitziet. Zo zag ik ook dat je je kon aanmelden voor Designer for a day.

Met deze materialen mocht ik aan de slag gaan:


 En deze kaart heb ik er mee gemaakt:

kant en doily komt van de Hobbykamer

detail bloemen
 Ik ben vandaag:


Bedankt dat je even op visite kwam!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk hoor! Je kaart is ook erg mooi!

    groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gemaakt,
    en gefeliciteerd met je award!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie