dinsdag 14 juni 2011

HH - Stars and stripes

Goedemorgen allemaal!

Het is vakantie bij ons,wij zitten lekker op de camping nu, dus als Blogger zijn werk goed doet, moet deze post toch tevoorschijn komen, hihi..

Vandaag is er weer een hele leuke challenge bij High Hopes Stamps, nl:

Stars and stripes

Dit was echt een leuke challenge om te doen. Ik heb voor het eerst met Derwent potloden gekleurd en vind het resultaat best mooi geworden. Ik blijf natuurlijk nog met Copics kleuren, want dat vind ik ook nog steeds mooi.
Officieel is mijn termijn als gastdesigner al afgelopen, maar omdat ik deze challenges leuk blijf vinden, zal ik zeker mee blijven doen! Wie weet word ik nog eens gevraagd ;)


Ik heb voor deze kaart de volgende stempels gebruikt:
het papier is van My Minds Eye

High Hopes stempels kan je kopen bij de Diva's stores:
Lacey Stephens - Stamp and Create based out of the US
Nikki Fairbairn - Bunny Zoe's Crafts based out of the UK/Europe
Amy Wegener - Stampin' Stuff based out of Australia


De enige voorwaarde om mee te doen aan de challenge is dat je een High Hopes afdruk moet gebruiken om 3 HH stempels naar keuze te kunnen winnen!


Ik wil graag meedoen aan deze challenges:
High Hopes: stars and stripes
Cupcake Challenges: boy oh boy oh boy
(3 pattern papers, 2 embellishments(large and small stars) and 1 image)
Papertake Weekly: anything goes


Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, hij is echt hartstikke leuk!! Echt een vrolijke jongens kaart. Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Alie, prachtig, vrolijke kleuren,
    geweldige afdrukje!!
    tekststempel past er goed bij, super gemaakt,
    fijne vakantie!!

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart , bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart, Alie. Mooi ingekleurd ook. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool card, Alie! LOVE your colouring too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab male card and such a lovely choice of papers and image! Thanks for joining in the fun at Cupcake this week :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous male card. I love all the little details. Thanks so much for playing at Cupcake this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card! It's so great to see so much inspiration for masculine projects. Thanks for joining us for this week's Cupcake Challenge. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie