dinsdag 3 mei 2011

Nicole's challenge # 1

De Copic Diva van Nederland (tenminste: ík heb veel van haar geleerd...) Nicole Verkooijen, heeft nu zelf een challenge lopen. Het is een kleurenchallenge.
Ik vond de afbeelding al heel erg herkenbaar (had het papier net 2 dagen in huis, haha!!), dus gauw aan de slag gegaan om een leuke kaart te maken voor deze challenge!

Wil je ook meedoen? Je kunt 5 copic sketch markers winnen!! Kijk dan gauw op de blog van Nicole!!!!
Ook als je niet wilt meedoen is kijken op haar blog een feestje, want ze maakt prachtige kaarten!!

Groetjes van,

7 opmerkingen:

  1. Hallo Alie,
    Je kaartje is heel vrolijk geworden! Succes met de challenge.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Alie

    wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt, mijn complimenten ! Ook wil ik je danken voor je lieve berichtje over mijn blog, je laat me blozen * foei * :-))

    Lieve groetjes
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alie,
    wat een mooie kaart! en bedankt voor je reactie op mijn blog en kaart. Leuk he, meedoen met een challenge. creatieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een super leuke kaart gemaakt!

    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende mooi kaart!!!!
    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn creatie bij Gek op Copics
    grt. Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alie, this is lovely. What a cutie image? Who is it? Have a great Sunday. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie