dinsdag 31 mei 2011

Cottonball

Een hele goede dinsdag allemaal!

Op het moment voel ik me een beetje als een katoenbolletje: vol van binnen, maar als je er iets mee wilt maken, komt er vrij weinig van af..
Daar zit ik dus mee: heel veel ideeën, leuke dingen overal te zien die ik ook wil maken, maar als het er op aankomt, komt er zo weinig uit mijn handen. Gewoon geen inspiratie de laatste tijd. Heel erg lastig!
Hierdoor lijkt het net alsof ik te simpele kaarten maak, het borduurwerk maar niet af wil raken en de sjaal die ik aan het breien ben eindeloos lang lijkt voordat het bolletje op is.
Ach.. als dit het ergste is..

In ieder geval heb ik weer een kaart om jullie te laten zien, het is alweer 2 weken geleden en dat betekent een nieuwe uitdaging voor High Hopes Challenges!

Deze keer willen we graag creaties zien met je favoriete (huis)dier. Uiteraard met een High Hopes stempel.
Je kunt er weer 3 nieuwe High Hopes stempels mee winnen!! Wie wil dat nou niet? Ik ben helemaal gek van de draakjes van Dustin Pike en heb gekozen voor deze stoere draak:


Je kunt deze nog niet in Nederland kopen helaas, maar wel bij de volgende winkels:
Lacey Stephens - Stamp and Create based out of the US
Nikki Fairbairn - Bunny Zoe's Crafts based out of the UK/Europe
Amy Wegener - Stampin' Stuff based out of Australia

Een hele fijne dag allemaal en tot gauw!

Groetjes,

2 opmerkingen:

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie