woensdag 6 april 2011

High Hopes sneek peaks - day 2

Vandaag is de 2e dag van de nieuwe release van High Hopes! Voor deze sneek peak heb ik gebruik gemaakt van dit stoere surf draakje i.c.m. de palmbomen uit een oudere serie van High Hopes.



Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Morgen is de grote release dag, vanaf dan zijn ook alle nieuwe stempels beschikbaar in de Diva's stores. Helaas nog niet in Nederland te krijgen.. maar mocht je nog extra stempels willen winnen, dan kan je nog tot a.s. vrijdag 8 april meedoen met mijn candy. Voor meer informatie, zie HIER.

Bedankt weer voor het langskomen en ik hoop tot morgen met de blog hop!

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. hij is gewoonweg superrrrrr !!! vooral die zwembroek, waar haal je het vandaan ?
    knap ! ik ben fan,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk, Alie!!

    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Alie!!! I LOVE the clear card. It's awesome! I am so casing this! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gaaf kaartje is dit.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this card and the use of the clear. Wonderful. Take Care

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie