dinsdag 19 april 2011

Challenge 107: Bunnies, bears and BALLOONS!!!!

Hallo allemaal!

Sorry... er zijn wat dingetjes blijven liggen in de laatste paar weken (maanden?)..
Een paar dingen:

1. Het is tijd om de winnaar te kiezen van mijn blogcandy!! Altijd leuk nieuws toch? Aangezien er geen kaart op tijd is ingestuurd, gaat het alleen om de blogcandy van de commentaren en dat is geworden:


Binnenkort weer een leuke candy, dus wees op je hoede!!

2. Ik kwam erachter dat ik mijn presentjes van de PIF nog moet opsturen, maar daarvoor heb ik nog een oproep: ik heb nog 2 mensen nodig die mee willen doen met mijn PIF. Zij krijgen dan een zelfgemaakt cadeautje van mij en het is de bedoeling dat jullie dit ook weer doorgeven, door ook een oproep te doen voor 3 personen...
Dus... wie wil er een leuk zelfgemaakt cadeautje van mij????

3. Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe tweewekelijkse challenge van High Hopes.
Dit keer is het thema: Bunnies, bears and balloons.. Nou hier hebben ze heeeeeeeel wat stempels van bij High Hopes, dus wil je kans maken op 3 High Hopes stempels naar keuze (dus ook van de nieuwe release stempels kan je kiezen!!), doe dan gezellig mee met de challenge!!!
Ik kon zelf niet kiezen uit de nieuwe en de 'oude' stempelseries, dus heb ik van beide maar eentje gemaakt, haha!!





Morgen word Thijs geopereerd aan zijn ogen, dus voorlopig even geen kaartje van mij.. Het wordt voorlezen en filmpjes kijken of luisteren..

Een hele fijne week allemaal!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. leuke kaarten, en geinige stempels. mooi gemaakt.
    succes met je challenge.
    sterkte met je zoontje, en veel voorleesplezier toegewenst.

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zeg die kaarten met die draakjes (of dino's??). Sterkte met Thijs!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie