maandag 28 maart 2011

Tijd

Inmiddels ben ik gestopt met mijn werk voor het DT van Charisma Cardz en Sweet Stampin.
Het enige is nog mijn gast DT voor High Hopes die nog anderhalve maand duurt.
Ik had gewoon even extra tijd nodig om weer wat voor mezelf te kunnen maken. Verplicht kaartjes maken gaat na zo'n lange tijd niet meer vanzelf.. ;)

Gisteren heb ik dan na een lange tijd eindelijk weer eens een kaartje voor mezelf gemaakt. Vandaag met het mooie weer even op de foto kunnen zetten en dit is het resultaat:


Nodig:
Papier: SEI nieuwe collectie, wit en oranje ColorCore(verkrijgbaar bij de Hobbykamer)
Afbeelding: Magnolia
Sentiment: Hero Arts
Overig: Prima bloemen, blaadjes van de nieuwste Marianne Design creatables, hartjes pins van Wild Orchid Crafts, lint van de Hobbykamer

Ik wil graag meedoen met deze challenges:
Dutch Magnolia Lovers #4: alles mag
Magnolia-licious Highlites: #1 Full size image spring theme
Stamp and Create: spring
Simon Says Stamp Challenge: mothers day/girly card

Groetjes van

7 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke kaart, Alie!

    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke, vrolijke kaart! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    Veel succes,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alie , wat een vrolijke en zonnige kaart heb je gemaakt voor onze challenge. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart!!
    ook leuk om eens een kleur te zien die ik zelf niet snel gebruik maar toch erg mooi is!

    Bedankt voor het meedoen bij DML !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is so cute, gorgeous card and pretty colours.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge this week.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart, mooi dat oranje. bedankt voor je deelname aan onze challenge op het DML blog. Gr. Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje...
    bedankt voor de deelname aan DML...

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie