woensdag 23 maart 2011

Stofjes challenge bij High Hopes

De komende 2 weken is er weer een leuke challenge bij High Hopes, nl. Fabric (stofjes).
Ikzelf heb het thema gekozen, ik vond het wel een leuke uitdaging, omdat stof niet iets is wat je dagelijks gebruikt op een kaart of ander project...

Ik heb een leuke sleutelhanger gemaakt met het schaapje van High Hopes.
De stempel is met Memento gestempeld op borduurstof. En daarna (voorzichtig) ingekleurd met Copics.
Vervolgens heb ik het op een lapje roze vilt met dmc vastgezet. Daartussen wat vulmiddel om het wat op te hogen.
De knoopjes zijn van Papermania.
Alle spullen heb ik gekocht bij de Hobbykamer.. :)



Jullie kunnen nog meedoen met mijn candy, voor leuke High Hopes stempels, zie mijn vorige post!!!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie