dinsdag 8 maart 2011

It's a great green day!! Candy, candy, candy!!!!

Whoohoo!!
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik ben begonnen met bloggen.. Wat gaat de tijd toch snel!!!
Aangestoken door Nicole Verkooijen en de eerste challenge waaraan ik heb meegedaan (en ook gelijk heb gewonnen !!) was ik natuurlijk snel verkocht, haha, en  jullie weten het: eenmaal besmet met het blog-virus...


Eerste "blog"kaart/First blog card

Nu een jaar verder, heb ik zeker een paar mijlpalen bereikt:

1. uitgenodigd voor het DT van Sweet Stampin Challenges (thanks Emma en Faye!)
2. daarna ook nog eens uitgenodigd voor het DT van Charisma Cardz Challenges (thanks Carly Ann!!)
3. na 10 maanden werkloos te zijn geweest, de baan van mijn dromen gevonden bij de Hobbykamer... én
4. gastdesigner zijn voor mijn favoriete stempelmerk High Hopes!!

En omdat ik dit niet ongemerkt voorbij wil laten gaan.. heb ik een leuke candy voor jullie!!
Omdat mijn eerste kaart eentje met een digistamp van Dustin Pike was en Dustin één van de ontwerpers is geworden voor High Hopes, mag ik namens High Hopes een aantal draakjes stempels weggeven!!!
Bedankt Bethany! (ze zijn momenteel nog onderweg, dus ik kan nog geen foto laten zien...)
De voorwaarden van de candy staan onderaan dit bericht!

Mocht je je kansen willen spreiden, dan kan je ook meedoen aan de High Hopes Challenges die vandaag is begonnen met het thema GROEN. Een voorwaarde is dat je wel een stempel van High Hopes gebruikt, je kunt er weer nieuwe stempels mee winnen, dus als je er eentje (of meer) hebt..




********

Today is my first blogaversary!! Whoohoo!!
And to celebrate this great moment, I am having a candy draw!
If you would like to win some High Hopes (dragon) stamps, this is what you should do:

1. Be or become a follower
2. Use a Dustin Pike image (or freebie) to make me a beautifull card.
3. Send me an email for my address, please use High Hopes in the subject line, so I can pick out these mails :)
4. All cards send in before April 8th, will have a chance of winning the High Hopes stamps!!!

********

Dit zijn de spelregels voor de candy:

1. Word een volger (als je dat nog niet bent)
2. Maak een kaart met een Dustin Pike stempel of freebie (deze zijn regelmatig te vinden op de blog van Dustin Pike..)
3. Stuur me een mail voor mijn adres (met als onderwerp High Hopes candy)
4. Alle kaarten die binnen zijn voor 8 april doen mee met de verloting.

Prijs 1 (voor het meedoen met een kaart), deze 6 draakjes stempels (unmounted):
Price 1 (for entering a card), these 6 dragon stamps (unmounted):




Prijs 2 (voor een willekeurig getrokken achtergelaten reactie), deze 3 HH stempels:
Price 2 (for a random drawn comment), these 3 HH stamps:


 

Groetjes van

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd hoor met je 1 jarig blog bestaan. Ik doe ff niet mee met de candy, te druk met Karend Doodles. maar ik heb ook een candy waar je niets voor hoeft te doen.Tenminste geen kaart maken de rest wel natuurlijk. Ik zou het leuk vinden als je meedoet. groet Marion Kom je even kijken. groet marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! Leuk hoor!!
    Trouwens je hebt een leuk kaartje gemaakt!

    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool card Alie, congratulations on a whole year of blogging! Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alie, gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan van je blog. Als ik tijd heb maak ik misschien ook nog wel een kaartje, maar in maart hebben we altijd heel veel verjaardagen en ik heb nog niet eens alle kaartjes klaar voor de verjaardagen. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Came to tell you that your key chain on the high hopes blog is adorable. Love all these cards too!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie