donderdag 3 maart 2011

Blij

Het is alweer een tijd geleden dat ik een kaart heb gepost.. :(
En ik heb 2 challenges gemist (sorry, sorry, sorry!!), maar het is zo ontzettend druk, dat ik geen tijd heb gezien om de kaarten te maken, maar vandaag heb ik me even lekker uitgeleefd met mijn nieuwe lintjes!

De challenge voor deze week bij Charisma Cardz is:

4 legged friends
(oftewel: dieren)

En deze kaart heb ik ervoor gemaakt:


Het papier is van Making Memories, de lintjes komen bij de Hobbykamer vandaan.
De stempel is (uiteraard) van High Hopes. Voor de rest: creme cardstock van PapiColor en Groen (Grassroots) cardstock van ColorCore.
Alle materialen, behalve de stempel, kun je vinden bij de Hobbykamer!

De prijzen deze week bij Charisma zijn geweldig, ik wou echt dat ik zelf mee kon doen, haha! Een paperpad gesponsord door Crafting Emma's Store en een waardebon voor de Simon Super Store!!

Leuk dat je weer even kwam kijken en ik hoop vanaf nu wat meer projecten te kunnen laten zien.. ;)

Groetjes van

6 opmerkingen:

  1. wat een super leul, lief kaartje,mheel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alie, Mooi kaartje, leuk stempeltje. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lief kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This cutie made me smile! Have a great weekend. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Alie, such a cutie card. Hope life is calming down for you xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so sweet, Alie - what a cute image! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie