vrijdag 3 september 2010

No inspiration... :(

Ik moet nog 4 kaarten afmaken, 3 geboortekaartjes en 1 verjaardagskaart. Nu heb ik al wel 3 stempels ingekleurd, maar ik kan maar niet de inspiratie vinden om er een kaart mee te maken.. Bah, bah, bah!!!! Het enige wat uit mijn handen is gekomen is dit simpele bedank-doosje, maar eigenlijk wil ik ook deze overnieuw maken..
Ik zal maar eens even het weekend vrij nemen van fröbelen, wellicht lukt het vanaf maandag beter.. Sorry dat ik niks leuks kan laten zien, maar jullie hebben hier vast ook wel eens last van (ik hoop tenminste dat ik niet de enige ben!!!!).
I still have to make 4 more cards, 3 birth cards and a birthday card. I have managed to get 3 images already coloured up, but I seem to have a problem: I can't get it right with the cards!!! (!@#%y$##!#!#^$#^#$)

The only thing I've made so far is this simple little thank you box, but I don't like it at all, so it took me a long time to decide if I should put it here anyway..

Maybe my mojo is coming back on monday, so I'm going to take 2 days off, and try to relax a little bit.. (I hope I'm not the only one with this great black gap in my creativity???).

Challenges:
High Hopes: #86 not a card (it's a thank you box with chocolate in it!!)
Groetjes van Alie

6 opmerkingen:

  1. niks mis mee hoor, je doosje.
    Iedereen heeft wel eens zo'n dip, maar ik vind het doosje heel leuk geworden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Alie, I think the box is lovely, that bird is so cute. You know sometimes if you have no inspiration, it helps to go and get some new stash...!! ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je bedankdoosje wel leuk geworden hoor. Hopelijk vind je binnenkort je inspiratie terug. Een weekendje 'vrijaf' kan nooit kwaad hé.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Alie! I hope you feel better soon. It's no fun when the mojo goes :-(
    I like your little box, i think it is really sweet. Why don't you like it?
    Linds x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is toch wat met ons: heb je tijd dan heb je geen inspiratie, heb je geen tijd dan stroom je over van de ideeen!

    Ik zou het doosje zo laten, hij is echt leuk.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun little box! Fab! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie