donderdag 9 september 2010

MOJO is back!!!

Ik heb eindelijk weer zin om kaarten te maken. Toch een stukje onrust waardoor het niet wilde.. maar die is nu weer weg (zou het met het heerlijke weer te maken hebben?).

Dit keer geen challenge, maar ik wilde jullie deze kaart laten zien. Ik heb hem gemaakt voor mijn stiefneefje (kan dat? = zoon van de vriendin van de broer van Dirk, haha!!) die vorige week 10 is geworden. Hij is helemaal gek van Nintendo en is aan het sparen voor een nieuwe..


I finally am back in the mood to craft. I think I was restless and couldn't sit still for more than 2 weeks!! But I'm back and ready to make more cards!!!

This time not a card for a challenge, but I wanted to show you this card I made for the son of the girlfriend of my brother in law.. (how do you call a person like that?). It was his 10th birthday last week. He totally likes Nintendo and is saving to buy a better one *LOL*..


Groetjes van Alie

5 opmerkingen:

  1. Hoe het ook heet, het is een geweldig begin van een geinspireerde periode! En nu die mojo vasthouden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Alie!
    Mojo definately back as your colouring is brilliant!
    Glad you're back!
    Linds x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je inspiratie terug is. Het is een hele stoere kaart geworden. Hij was er vast blij mee.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely image - Great card! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie