vrijdag 10 september 2010

LOTV - one for the boys

Hallo allemaal,
Nu ik weer lekker aan het kaarten maken ben, gaat het ineens van een leien dakje, haha!! Ik heb deze stempel van Lilly of the Valley al een tijdje liggen, maar heb er tot nu toe nog niet mee gewerkt. De tekst in de label heb ik zelf geschreven, voor de rest heb ik er geen tekst bij gedaan, ik vond het zo genoeg.
Het papier heb ik al een hele tijd en lag in mijn restjesbak, dus ik durf niet te zeggen van welk merk het is.
Hi!
Now that I'm back on making cards, I have no problems anymore. MOJO is defenately back!! This stamp from Lily of the Valley has been lying around for a while now, but I haven't done anything with it, till now.
The sentiment on the label is home written, I didn't felt the need to put more sentiments on the card.
The paper is from my stash, really no idea wich brand it was, sorry.

Challenges:
LOTV: one for the boys

Whad did I use?
Paper: stash
Image: LOTV
Embellies: starshaped brads, little rope

Groetjes van Alie

6 opmerkingen:

  1. Cute card Alie! I love the image and the string detail!
    Linds x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een leuk kaartje en je papier.... mooi he ? Heb ik ook, dat komt van 'Designer Scrapbooking Paper' van Prima Marketing.
    Nog een fijn weekend, groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jongenskaartje! Fijn he, dat het makkelijk gaat! Al dat gewik en geweeg....... bah. Inspiratie is toch een belangrijk ingrediënt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leukerd Alie, je hebt de smaak gelukkig weer te pakken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty honey in gorgeous colours, thank you for joining us at LOTV hugs Pops x xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card and beautifully coloured. Thanks for joining us at the LOTV Challenge!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie