donderdag 2 september 2010

Blogcandy winner!!

Binnen 1 week tijd zijn 2 vriendinnen bevallen.
Op woensdag 25 augustus is Maarten geboren. Een wolk van een baby!! Echt een prachtig jongetje.
En op 31 augustus is Nathalie geboren. Bij haar moeten we nog op kraamvisite, ik hoop dat we gauw langs mogen komen.
Beide bevallingen zijn goed gegaan en moeders en kinderen maken het prima (de vaders ook hoor, haha!).

Dus het is tijd om de winnaar van de Magnolia stempel te trekken en het is geworden:

True Random Number Generator Min:1 Max:8 Result: 5 Powered by RANDOM.ORG

En dat is Nancy!!! Gefeliciteerd!! De stempel komt z.s.m. naar je toe!

In one weeks time, two of my friends have given birth to a boy and a girl.
First was Maarten, he is born on August 25th and on August 31th Nathalie is born. Both the parents and the children are doing fine.


So it's time to announce the winner of the Magnolia stamp, and it is: Nancy!!!
Congrats to you!! I'll put it in the mail asap!

1 opmerking:

  1. Wow dank je wel! heb ik een keertje wat gewonnen!
    Als ik een kaartje af heb zie je hem op mijn blog..

    Thanx. Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie