donderdag 5 augustus 2010

Voor Annette

Deze hadden jullie nog tegoed..
Annette is bijna jarig en zij heeft ook een kaartencandy :)
Deze kaart heb ik haar gestuurd:


It's almost Annette's birthday and she also has a card-candy.
I send her this card.

Challenges:
Annette's Creafarm: verjaardagscandy
High Hopes: fav. embellies (mango ribbon)

Wat heb ik gebruikt? What did I use?
Paper: MME
Image: High Hopes snail
Sentiment: Paperworks and Penny Black
Embellies: flowers, mango ribbon (my favorite ribbon!!)

Groetjes van Alie

8 opmerkingen:

  1. Wat is 'ie leuk, wat een gave stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very unusual and really really clever! Fabulous! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card, Alie
    Thanks for joining us for the High Hopes Challenge.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is supercute alie, hier is ze zeer blij mee dat weet ik zeker!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt leuk Alie. Ik had de stempel nog niet eerder gezien.

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a funny card..love the way the snake curls round the branch!!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie