donderdag 12 augustus 2010

Make-over: result

Hallo allemaal!


Ik ben er een beetje trots op, dus ik wilde dit even laten zien. Voor wie mijn blog niet helemaal gevolgd heeft: ik heb eind mei een make-over gehad. Dat was erg leuk om te doen en deze week sta ik er dan eindelijk in (blz. 88-90 in de Vriendin..)!!!


Hi all,


I'm a little bit proud, so I wanted to show you this. For who hasn't followed my blog the whole way: I've had a make-over in may. It was a very fun day and I'm finally in the magazine this week!!



Dus...

Before


After


Morgen weer een kaart hoor ;)

Groetjes van Alie

10 opmerkingen:

  1. wat leuk Alie, je ziet er ook schitterend uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness. Alie you looked great before but stunning after! Was this a magazine article you featured in?
    There is a little something in the post for you hunny, hope you like it!!!! Actually i guarantee you will LOVE it!
    Linds xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woauw wat een verschil!!!Een echt model...super...en ben je nog steeds zo of is het ondertussen al weer zoals voordien?...niet dat dat slechter was hoor...begrijp me niet verkeerd!!!!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow zeg je zag er al mooi uit. hihihih maar wat een geweldig resultaat en idd je kan zo in een mode blad.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw tof ik zou ook wel eens zo'n make over willen!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow je zag er al goed uit,maar wat ze van je gemaakt hebben......super.
    Zou ik ook wel een keer willen lijkt me keileuk.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Alie - lots of reasons to be proud! You look lovely! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige make-over. Heel erg leuk om zo eens in een blad te staan.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De smile is op beide foto's geweldig! Dat korte haar staat goed!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, Alie. Je ziet er fantastisch uit! Je nieuwe kapsel staat je enorm goed, evenals het blauwe jurkje. :)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie