vrijdag 20 augustus 2010

Kaartendagen zwolle

Morgen ga ik voor de eerste keer naar de kaartendagen in Zwolle. Ik heb er heel veel zin in!! Samen met mijn vriendin Nancy. Dirk gaat samen met de kinderen en zijn moeder naar 2 open dagen van boerderijen in de buurt, dus ik kan zonder een schuldgevoel de hele dag wegblijven. Joepie!!

Aangezien Nicole daar morgen ook aanwezig is, heb ik op de valreep nog een kaart voor haar gemaakt. Het is aan de hand van de tutorial bij Tuesday morning Sketches en het was erg leuk om te doen!! Ik heb er een klein cadeautje voor Nicole ingedaan om te bedanken voor al die leuke candy's die ze weggeeft. Het is dan wel niet zoveel als zij altijd weggeeft, maar dat mag de pret niet drukken hoop ik.


Ik moet nu met 2 vingers typen, want ik ben ondertussen ook nog mijn nagels aan het lakken in de Friese vlag.. Duurt lang voordat ik deze post heb getypt.. maar alles is zo wel klaar voor een creatieve dag morgen!!

Challenges:
Nicole: knotsgekke kaart voor de kaartendagen ;)
High Hopes: water (bubbles, bubbles, bubbles!!!)
Creative Card Crew: sparkle and shine
Simon Says Challenges: a gift for someone

What did I use?
Paper: Bo Bunny
Image: High Hopes
Embellies: ribbon from stash, bubble pearls
Supplies: borderpunch Fiskars

Groetjes van Alie

10 opmerkingen:

  1. A very clever and very pretty card Alie! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is adorable! I love the image, so precious and I like how you decorated the inside.

    I don't understand your dialect very well, but I think I am understanding that one of your children started Kindergarten - congratulations!!

    Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart en je afdrukje is ook heel leuk.
    Lief gebaar.
    Fijne dag in Zwolle.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk!!
    Ik wens je een fijne tijd in Zwolle!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje!
    wij waren ook in Zwolle, ben je niet tegengekomen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoiii

    Ik vond het erg gezellig vandaag (ben er nog moe van, haha) en we hebben weer leuke ideeen opgedaan en niet te veel gekocht!

    Liefs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute!! I love the image of the little girl blowing bubbles (it's colored wonderfully!!) and the punch you used is great too!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a fabulous wallet card and perfect for our challenge at the Creative Card Crew this week!Thanks for joining us!
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful creations, such gorgeous work.
    Thanks for joining us at Simon says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alie this is wonderful! I love the image and the pockets with the tag.
    Hope you are well
    Linds x

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie