maandag 2 augustus 2010

Happy birthday to me!!! And candy winner..

Celebrate birthdays!
The more you have, the longer you live!

(my sister and I)


Wat een goede reden om elke keer met plezier mijn verjaardag te vieren! Ik hou er wel van (sommigen totaal niet..) om het te vieren. Gisteren heerlijk met familie in de tuin gezeten. BBQ erbij aan.. wijntje erbij.. een heerlijke dag was het!

En vandaag nog een keer met mijn ouders en zus + vriend gezellig koffie gedronken (de taart moest op, toch teveel gemaakt, haha!). Vanmiddag had ik nog 2 vriendinnen op visite en nu heerlijk nog even rustig aan doen.


Ik ben weer ontzettend verwend. Vooral veel Copics gekregen (en nog gevulde enveloppen om nog meer te halen) en daar ga ik zo gauw mee aan de slag!!! Verder nog een een mooie bedel voor aan mijn armband en heerlijke chocolade!! Hmmmm...


Voordat ik ga kleuren, zal ik de winnaar nog bekend maken van mijn candy, Thijs heeft de volgende kaart gekozen. Het is geworden:

Gefeliciteerd Lindsey! Het komt zo snel mogelijk je kant op!

Celebrate birthdays!
The more you have, the longer you live!

This is my reason to celebrate my birthday every time with great pleasure! I really like to celebrate mine (in stead of other people I know who don't like to..).
Yesterday I celebrated with my family in my garden. A nice bbq and some wine with it.. It was a lovely day! And today my parents and my sister (with her boyfriend) came again (I'd made to much cake). And in the afternoon I had 2 friends to visit me.

I got a lot of great presents: Copics (yeah!!!) and some more funds to buy more Copics (yeah!!!!) and also a charm for my bracelet. And of course: chocolate!!!!!

Before I going to try my new Copics I will announce wich card Thijs picked to be the winner:
It's you Lindsey!! I'll send you the goodies ASAP. Enjoy!

Groetjes van Alie

4 opmerkingen:

  1. Wow! Me again! Thank you so much and thankyou Thijs! I'm glad you had a good day and got plenty of Copics! A girl can never have enough pens!
    Linds xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Birthday for yesterday! When you said in an earlier post that your birthday was coming up - I made a note to leave you a comment on the day but I had someone coming round yesterday and I picked up the contents of my desk and shoved them in a cupboard so I forgot! I hope you had a lovely day! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd een goede reden om te veel taart te maken, toch? Fijn dat het gezellig was.
    Lindsey: congrats!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alie, fijn om te horen dat je zo'n leuke dag had.
    En dat je lekker verwend bent.
    Thijs heeft een goede smaak, want het winnende kaartje is inderdaad heel leuk.
    Vandaag ben ik thuis gekomen en lag jouw prijs op de tafel, heel leuk allemaal, wat ik er mee maak zie je vanzelf op mijn blog verschijnen, nogmaals, dank je wel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie