zaterdag 28 augustus 2010

Geen tijd, geen tijd, hoe zeer het me ook spijt..

Tjongejonge, wat een drukke week is het geweest. Thijs mocht afgelopen maandag weer naar school en daar had hij heel erg veel zin in! Hij was gistermiddag dan ook he-le-maal op!! Zoveel nieuwe indrukken en weer wennen om op de wekker wakker te worden, snel aankleden en ontbijten (en vaak moet dat ook nog even snel naar binnen gewerkt worden op het einde, omdat hij zo'n treuzelkont is!! haha..).
Al met al heb ik heel erg weinig tijd gehad om kaarten te maken. Toch heb ik (op het nippertje) nog 2 dingen af kunnen maken:


Allereerst de kaart voor de Sweet Stampin Challenge van deze week: "Distressed birthday cards". Dit vond ik best moeilijk, het was de eerste keer dat ik dit heb gedaan, maar ben er zeer tevreden over. Deze week kan je nog meedoen om die gave digistempels van de Digi Character Shop te winnen! Met al die distress diva's moet dat toch zeker geen moeite zijn, toch? Ik zou zeggen, doe gezellig mee!!
Verder heb ik met de paarse uitdaging van het gekopcopic blog meegedaan. Ik heb voor mezelf een klein mapje gemaakt, met daarin een lijst met alle copic kleuren. Het mapje past precies in mijn portemonnee, zo hoef ik de volgende keer niet meer te twijfelen of ik de kleur nou wel of niet heb. Heel handig!!



De afbeelding is van Great Expressions en heb ik gekocht op de kaartendagen in Zwolle. Ook de knoopjes van mijn DT kaart voor Sweet Stampin heb ik daar gekocht. Het was ook erg gezellig!!

It has been a very busy week for me this week. Thijs had to go to school again on monday. He really wanted to go (it's a long holiday for a 4 year old boy!!). He was really tired at the end of the week. So many new things to think about..
So I hadn't have much time to make cards, but I managed to get 2 things done:
First my DT card for Sweet Stampin wich has a Distressed birthday theme this week. It was hard to make a distressed card, for I have never made one before..
Secondly I made myself a little book wich holds a list of all the Copic numbers. I made a 7x9 cm book, so it fits perfectly in my wallet!! How clever.. ;)
Challenges:
Sweet Stampin: distressed birthday's (DT card)
Gekopcopic: paarstinten
CES: anything goes
Groetjes van Alie

12 opmerkingen:

  1. Great card and the copic chart is a brilliant idea! Hope school went well
    Linds x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your boy card, wonderful colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend je kaart en je mapje is helemaal geweldig bedacht en gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Alie

    I love your distressed card - also one of my favourite images.

    What a really good idea your Copic book is - I carry around some folded up pages in my page which are getting more work out by the day.

    Hugs
    Valxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alie,
    wat een mooie kaarten maak je hier !! En dat zonder tijd ?? Knap hoor ! Ben ondertussen volger geworden van je mooie echt 'Hollandse ' blog. Hierbij nodig ik je uit om een bezoekje op mijn 1 maand oude blog te brengen. Als je wil laat je even een reactie achter of word je ook volger ? Dat zou leuk zijn ! Nog een fijne zondag !
    http://martinaskaartjes.blogspot.com/
    Groetjes, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW...what a fabby book you have made & what a great idea.
    Thanks for joining us at CES Challenge, hope you can enter again next week.

    Hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your book,what a great idea.Thanks for joining in at CES challenges and good luck.Elisa.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely book, and great colours on this.Thanks for taking part in the very first C.E.S Challenge and we hope you to see you again soon!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this card hun...fabby image and scrummy papers xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje, met dat gedistress. En handig zo'n lijstje in je portemonnee.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat te druk dat ken ik , ik kom ook helemaal nergens aan toe!
    maar je kaartje is in elk geval schitterend geworden.
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations to the parents of the new babies!

    I love your distressed card. I think it's perfect for the challenge and I love the beads on the strings - great idea!!!

    Your Copic wallet is fab too! I would have coloured the little squares adjacent to the number because then you have a colour chart too but its such a good idea! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie