zondag 4 juli 2010

Winnaars..

We zijn door naar de halve finale!!! Ik heb het natuurlijk over voetbal :)


Niet dat ik gekeken heb, want ik heb een poging gedaan om met mijn zoon Thijs naar de film te gaan.. Toy Story 3! Ik had er heel erg veel zin in, maar het was de eerste keer voor Thijs en hij vond het geluid VEEEEEEEEL te hard, zodat we amper de voorstukjes hebben kunnen zien.. en dus helemaal GEEN film :( , meneer wilde graag weer naar huis. Nu moet ik zelf nog maar een keertje gaan..


Thuis zaten Dirk en Maayke fanatiek te kijken (jaja, zelfs Maayke ging juichen, natuurlijk pas wanneer papa ook opsprong van de bank, hahaha!!). Chipje erbij.. die hebben zich prima vermaakt.


En nu naar de volgende winnaar (van mijn mini candy): het is geworden.....


LINDSEY
en
CARDS BY JOL


Ach, omdat het zulk lekker weer is, doe ik pakket A en B maar de deur uit, haha!
Willen jullie mij je adres mailen waar het heen mag?


O ja, ik heb ook nog een kaart gemaakt:




We made it to the half finals!! I'm talking about soccer right now ;)

I haven't seen the match, because I was to the movies with my son Thijs. We went to Toy Story 3. It was the first time to the movies for Thijs, and he didn't like it at all!! We bearly saw the introducing films (Toy Story was about to begin) and he already wanted to go home, because the noice was too loud for him! Now I have to go by myself.

At home my hubby and Maayke were watching the soccer, and Maayke played along with her dad. Everytime he jumped up (it had to be just two times, for NL made two goals..), Maayke jumped too. She is soooooo cute!!

Well, unto my winners of the little candy of last sunday:

LINDSEY

and

CARDS BY JOL

It's such a lovely weather, I decided to give away both packages.. Would you both please email me with your adresses?

I also made a card and I'd like to join in with these

Challenges:

A spoon full of sugar: animals

Simon Says Challenges: check it out

ISC: sketch


Wat heb ik gebruikt? What did I use?

Paper: Bo Bunny, Little Yellow Bicycle

Image: Dustin Pike (freebie)

Other: Dymo labels black

Groetjes van Alie

4 opmerkingen:

  1. Adorable card! Thanks for joining us at ICS this week!

    I watched that soccer game, too! GO NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijk kaartje en wat een onwijs leuk stempeltje!! En die tekst hahaha..Echt helemaal super!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fabulous card :-) the image is very cute and the papers and colours you used are fab ! :-)

    WOO HOO !!!! Go HOLLAND !!! I just watched the match and will be supporting you in the finals !! :-)

    thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card!! I just wanted to let you know that you are my Friday Freebie winner! Please email me with your address so we can get your goodies out to you!! CONGRATS!!!!
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie