dinsdag 13 juli 2010

Summer fun

Nou helemaal geen fun hierzo.. Nadat de kinderen ziek waren zaterdag, heb ik het helaas ook te pakken. Ik lig momenteel meer op bed als ernaast.. maar ja, hoop dat het morgen beter gaat.

Ik heb nog een kaart om jullie te laten zien tussendoor, voordat ik mijn bed weer in kruip..

De digistamp komt van DigiBoutique. Ik heb gewonnen met de challenge van Charisma Cardz en mocht als prijs 10 digistempels uitkiezen!!! Wauw!!


Well, no fun at all here.. After the kids being sick on saturday, I'm sick too!! I'm more in my bed than downstairs.. but hey, hope it's going better tomorrow. The digistamp is from Digiboutique. I won at Charisma Cardz and luckely had to pick 10 digi's for prize!!


Challenges:
Bunny Zoe's Crafts: summer days
Papertake Weekly: in the garden


Wat heb ik gebruikt? What did I use?
Paper: Bo Bunny & M.M.E.
Image: DigiBoutique
Sentiment: Ek succes clear stamp
Other: sticker Heidi Grace

Groetjes van Alie

7 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje erg mooi,gave stempel,lekker frisse kleurtjes.
    Veel beterschap aan jullie toegewenst.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje, gefeliciteerd met je prijs en snel weer beter worden.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje!
    Nog veel beterschap. Hopelijk voel je je snel weer tiptop. :)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your card is so bright abd beautiful Alie...gorgeous colouring too...thanks for joining in with the Bunny Zoe's monthly challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes kom ik hier tegen zeg.
    Ik ben gelijk volger geworden van je blog.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card! Thanks so much for joining us at PTW!
    hugs!
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG, this is really stunning! Love the layout and you coloring is fantastic! Hugs, Karen

    P.S. If you love challenges then my new sister blog is purr-fect for you:
    www.felineplayful.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie