maandag 26 juli 2010

For Michelle

Jullie hebben vast al gehoord van de actie voor Michelle Oatman, zij heeft een ongeluk gehad en mist hierdoor één oog.. Bij A spoon full of sugar hebben ze een kaarten actie opgezet, zodat Michelle overladen wordt met kaarten.

De actie is al bijna afgelopen, maar ik wilde Michelle zowiezo een kaart sturen.. Ze is gek van ezels en ik heb hiervoor mijn zus gevraagd een vingerpoppetje van een ezel mee te nemen van haar werk (Dille en Kamille).


I bet you've heard of Michelle Oatman, who was in an accident recently. At A spoon full of sugar they organized a card drive for Michelle, so she gets overloaded with cards!!

So the challenges has almost ended, but I wanted to send her a card anyway.. She loves donkeys, so I asked my sister if she could buy me a little donkey doll at her shop.


Challenges:
A spoon full of sugar: Michelle's card drive
Creative Card Crew: sketch


Wat heb ik gebruikt? What did I use?
Paper: grey and white cardstock, green dessinpaper Basic Grey
Image: well it's a donkey doll
Sentiment: Michelle (Melissa Jenkins)
Other: flowers and leafs (stash)


Groetjes van Alie

7 opmerkingen:

  1. O, Alie wat een goed idee om de ezel te gebruiken, het is een schitterende kaart.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige en superlieve kaart!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ,mooooooiiiiii! dit word gewardeerd dat weet ik zeker!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a lovely idea!
    Linds xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke en persoonlijke kaart! Dat zal ze zeker waarderen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an absolutely adoreable card!!

    Thank you for entering my magnolia candy - good luck!

    Leanne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Alie - what a truly fabulous card. I'm sure Michelle will love it and it will bring her a great big donkey smile! I love it! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie