vrijdag 16 juli 2010

Birthday candy!!!

Hallo allemaal,
Over 2 weekjes ben ik alweer jarig. En ik ben gek van verjaardagen!!! Dit wil ik natuurlijk ook met jullie vieren, vandaar eens een candy.. Tot nu toe heb ik dit erin gestopt, maar dit wordt nog meer...

Wat moet je doen om een kans te maken? Nou ik vind het leuk om mijn verjaardag te vieren en daar hoort natuurlijk post bij, hihi.. Duzzzz:

* stuur een leuke, lieve, gekke verjaardagskaart voor 2 augustus (voor het adres graag even een mailtje sturen)
* ik laat Thijs op mijn verjaardag de mooiste uitkiezen!
* je hoeft geen volger te zijn
* je hoeft ook niet perse deze candy op je blog te zetten
* iedereen kan meedoen!

Gewoon een kaartje sturen is genoeg :)

Morgen weer een nieuwe uitdaging voor Sweet Stampin, dus tot morgen zou ik zeggen!!



Hello everybody!

In two weeks time, I hope to celebrate my birthday again! I just lóóóóóve birthdays, so a little candy to celebrate! Lookt at the pic to see what your aiming for, but it's not all yet.. more to come!!

So what's the deal? Well, I told you that I love to celebrate, and I think a card or two, three spices up my birthday, so....

*send me a funny, lovely, beautifull card before August 2nd (send me an email to get my adress..)
* Thijs is going to pick the winner on my birthday
* you don't have to be a follower
* you don't have to put my candy on your blog
* anybody can enter!

Just send me a card :)

Be sure to come back tomorrow to join the new challenge for Sweet Stampin!!!
Groetjes van Alie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, wat een leuke candy, maar je hoort met je verjaardag toch juist cadeautjes te krijgen?
    Ik ga je een kaartje sturen hoor.

    Groetjes jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes zitten er in je candy. Uiteraard wil ik graag een kaartje verzenden voor je verjaardag. Ik heb je al een mailtje verzonden voor je adres. ;)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie