zondag 25 juli 2010

Alweer een verjaardag..

De zomertijd betekent bij ons: verjaardag-tijd.. Elke week is er wel iemand jarig (of 2 of 3..).
Vandaag was mijn oma jarig. Aangezien ze niet meer zoveel drukte aankan, heb ik een kaartje meegegeven aan mijn ouders, die wel zijn gegaan.


Summertime means birthday-time!! Every week we can celebrate a birthday (or 2 or 3..).

Today my grandmother celebrated hers. She can't handle a lot of visitors anymore, so I made a card and gave it to my parents, who did go see her.


Challenges:
Papertake Weekly: cutie patootie


Wat heb ik gebruikt? What did I use?
Paper: red & white cardstock, dp by SEI and Making Memories
Image: Digi Boutique
Other: Fiskars border punch, white paper ribbon by Xenos, and copics of course!!


Groetjes van Alie

6 opmerkingen:

  1. hoi alie, mooie dingen heb je weer gemaakt!
    Ik heb niet zoveel tijd maar kom dikwijls toch eens effe bij je kijken hoor!
    gr. hlde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alie, nog van harte gefeliciteerd met je oma en wat een lief kaartje.
    Het stempeltje is zo lief.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Alie!

    Wat 'n vrolijke en superlieve kaart! Prachtig werk!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is fabulous, love the cute image. Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aww Alie this is gorgeous and so cute thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is fabulous! I love the papers and the punches you used!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie