zondag 27 juni 2010

Happy birthday robot!! And mini candy..

Hallo!!

Genieten jullie ook allemaal zo van het heerlijke weer?? Ik wil nog gauw deze kaart posten en dan weer lekker naar buiten. Wijntje erbij.. :)

Gisteren is mijn zusje weer thuis gekomen (woont op kamers in Leeuwarden) en had mijn spulletjes meegenomen van de Duif. En daar zat ook dit prachtige papier bij van My Minds Eye (favo-papier-merk!!!). De buurman had nog een paar mini-moertjes liggen, die er perfect bij passen!

Hello!!
Are you all enjoying this lovely weather?? I'd like to quickly post this card and go outside again (with a glass wine :) )

Yesterday my sister came home and she brought my stuff from a craftshop at her town. These gorgeous papers from MME (my favourite!!) where in it. And my neighbour had some things (I really don't know how to translate this..) wich fitted perfectly at this card.



Challenges:
The Beary Scrap Design: BSC #3 navy, turquoise and lime
Sketch Saterday: sketch #109
Creative Card Crew: easel card



Wat heb ik gebruikt? What did I use?
Paper: My Minds Eye (little robots)
Image: My Minds Eye
Embellies: moertjes

** mini candy **
closes at July 4th (left package is in the candy)
Omdat ik per ongeluk van deze serie (Little Robots) van elk scrapvel er 2 besteld heb, heb ik 4 pakketjes gemaakt, waar je zelf een leuke kaart mee kan maken. Eentje ga ik er weggeven (A), dat betekent dat ik er nog 3 heb liggen (1xA en 2xB). Omdat ik niet in een positie verkeer om ze allemaal weg te kunnen geven helaas, bied ik deze aan op Marktplaats. Kijk hier voor de advertentie.
Voor de candy hoef je alleen maar een leuke reactie achter te laten, volger worden hoeft niet, ook hoef je hem niet op je blog te zetten. 't is gewoon een kleinigheidje, vind ik leuk :)


6x design paper 6"x6"

De die cuts van pakketje A.

Die cuts pakketje B.


I ordered too much of these designpaper by mistake, so I made 4 packages where you can make you own robot card! I'm going to give away 1 package (I'm not able to give away all 4, sorry). But you can buy it, if you want, just look over here.

To be in the candy draw, just leave me a lovely comment, you don't need to be my follower and you also don't have to put it unto your blog. I just felt like giving..


Groetjes van Alie

10 opmerkingen:

  1. Alie,

    Hihi... deze papierlijn ziet er super uit!! Ik hou van grappige, schattige dingen (euh... dat merk je wel als je even op mijn blog kijkt)... dus waag ik m'n kans om zo'n leuk pakketje te winnen!

    Zonnige groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Allie! I love this card and I know my little boy would too! Great papers and image and i love the spanner and the nuts (or are they bolts? I never know which is which!) are such a great detail. Thanks for all your lovely comments recently!
    Hugs
    Linds xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere, vrolijke kaart.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your robot easel card, especially the spanner and the nuts! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke, vrolijke kaart! het papier is echt heel erg mooi! Wat leuk gedaan met de moertjes erbij. Veel succes met de challenges.
    Geniet vna het heerlijke weer.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute card love the robots. Thanks so much for joining us for our Beary Sweet Challenge.
    ~Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alie

    Wat een origineel idee weer met dit leuke stoere papier! Een echte jongens kaart!

    groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are wonderful Alie, and your card is beautiful, as always. Such cute paper! Thanks for joining our challenge!

    Jamie from The Beary Scrap DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Alie this is toooo CCCOOOLLLLL!! Love It !!!
    Congrats on winning at Charisma and thanks for chance at this kit you are generously offering.
    I sure know someone who would just love it:))
    Blessings of thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke, stoere kaart!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie